30 Ocak 2013 Çarşamba

TNT Günlük Drama İhtiyacınız

TNT'nin 2011 Nisan ayında Belçika'da gerçekleştirdiği gerilla tanıtımı hatırlarsınız. "A dramatic surprise in a quite square" adıyla yayınladıkları videoda, olağan bir günde sakin bir meydanın ortasına bir buton koyan TV kanalı, "Drama yaratmak için butona basın" mesajını veriyor. Olaylar da birinin cesaretini toplayıp butona başmasıyla gerçekleşiyor. Aksiyon, çatışma, zincirleme kazalar... İnsan kendini adeta bir dizinin içinde hissediyor. Absürd komedi tadındaki olayların sonunda da mesaj geliyor: "Günlük drama ihtiyacınız, TNT'de!"


Kanal bu sefer de Hollanda'da soğuk bir kış gününde butonu yine bir meydana yerleştiriyor. Olay Hollanda'da gerçekleşince dramanın dozu ve interaktivite artıyor. Bu senaryoda kalp rahatsızlığı, panik atağı olan birisi ne yapardı bilemiyorum. Patlamalar, kaçırılma, uçan ve çıplak koşan adamlar... Sanırım bizim normallerimizden daha geniş normalleri olan bir ülkede drama yaratmanın farklı bir yolu olamazdı.

Belçika'nı ajans Duval Guillaume Modem çok iyi iş çıkarmış. Senaryoların ülkelere göre değişmesi ve yenilenmesi de başarılı.
Kaynak




TNT decided to announce that they know drama and they launched itin a guerilla way in April 2011. They placed a button with the message of "Push the button to add drama" in a quite square and started to wait someone to push it. When a courageous person pushed the button; drama has started.. At the end of action, they give the message "Daily doze of drama in TNT"

In January 2012, in Netherland, they replaced the button again. Maybe because of countries culture, or the understanding of drama; they increased the doze for drama and interactivity at this time. Explosions, abductions and running naked men... I believe Belgian creative agency  Duval Guillaume Modem had a great job. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder